گوگل

قابلیت کاربردی Ask Photos (جمنای) به گوگل فوتوز اضافه شد

به گزارش تیونیفای، امسال یک کنفرانس Google I/O پر از Gemini بوده است و Google Photos نیز از جمینی سازی در امان نمانده است. Google Ask Photos را معرفی کرده است، یک «ویژگی آزمایشی» که در ماه‌های آینده ارائه می‌شود و دسترسی به یک حافظه خاص یا اطلاعاتی را که در گالری شما وجود دارد را برای شما آسان‌تر می‌کند.

جزئیایتی در خصوص قابلیت Ask Photos

این توسط Gemini ارائه می‌شود و به شما کمک می‌کند بدون پیمایش در صفحات بسیاری از عکس‌ها و ویدیوها، آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. همانطور که از نام آن پیداست، با Ask Photos، شما به سادگی آنچه را که به دنبال آن هستید به روشی طبیعی می‌خواهید.

مثالی که گوگل می‌دهد این است: «بهترین عکس را از هر پارک ملی که بازدید کرده‌ام به من نشان بده». سپس Google Photos آنچه را که نیاز دارید به شما نشان می دهد و شما را از پیمایش و پیمایش نجات می دهد.

Ask Photos همچنین می‌تواند وقتی درباره زندگی‌تان سؤال می‌پرسید، اطلاعاتی را برای شما آشکار کند، مانند جایی که سال گذشته در کجا اردو زده‌اید یا زمانی که کوپن‌هایتان منقضی می‌شوند. با قابلیت‌های چندوجهی Gemini، می‌تواند زمینه و موضوع عکس‌ها را برای بیرون کشیدن جزئیات درک کند. اگر از آن در مورد تم هایی که تاکنون برای تولد فرزندتان داشته اید بپرسید، جزئیاتی مانند تزئینات در پس زمینه یا روی کیک تولد را متوجه می شود تا پاسخ شما را بدهد.

Ask Photos می‌تواند به شما در ایجاد یک برجسته‌سازی سفر کمک کند، و به شما پیشنهاد می‌دهد که کدام عکس‌ها باید برش را داشته باشند. حتی یک کپشن شخصی برای شما می نویسد تا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

جالب است که اگر پاسخی را تصحیح کنید یا اطلاعات اضافی ارائه دهید، Ask Photos می‌تواند چنین جزئیاتی را برای آینده به خاطر بسپارد. گوگل می گوید افراد مکالمات و داده های شخصی شما را در Ask Photos بررسی نمی کنند، «مگر در موارد نادر برای رسیدگی به سوء استفاده یا آسیب». این شرکت همچنین قول داده است که هیچ محصول هوش مصنوعی مولد خارج از Google Photos را در مورد این داده های شخصی، از جمله سایر مدل ها و محصولات Gemini آموزش ندهد.

 

بیشتر بخوانید:

4.3/5 - (3 امتیاز)
منبع
google

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا