ریلمی

گوشی ریلمی GT 7 پرو با اسنپدراگون 8 الیت عرضه می شود

به گزارش تیونیفای، تراشه اسنپدراگون 8 الیت که به تازگی معرفی شده است، قرار است دسته ای از پرچمداران اندرویدی آینده را تامین کند و ریلمی جزو اولین برندهایی خواهد بود که گوشی با تراشه جدید را با Realme GT 7 Pro خود عرضه می کند.

جزئیاتی در خصوص گوشی ریلمی GT 7 پرو

جزئیاتی در خصوص گوشی ریلمی GT 7 پرو

این دستگاه در ماه جاری در چین عرضه خواهد شد و پس از آن در ماه نوامبر عرضه جهانی خواهد شد. GT 7 Pro به طور همزمان در بیش از 10 کشور و منطقه از جمله هند، ایتالیا، اسپانیا، مالزی و تایلند در دسترس خواهد بود.

GT6 که اوایل امسال عرضه شد، ثابت کرد که یک “قاتل پرچمدار” واقعی است. اکنون، علی‌رغم فشارهای ناشی از افزایش قیمت زنجیره تامین و بازار رقابتی، realme از هیچ تلاشی برای ارائه پرچم‌دار واقعی GT 7 Pro دریغ نمی‌کند. با این نمایش سالانه جدید، realme بلندپروازانه است تا در بازار گران‌قیمت ظاهر جدیدی ایجاد کند.

Snapdragon 8 Elite دارای یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته عملکردی با سرعت کلاک پیشرو در صنعت تا 4.32 گیگاهرتز است. این تراشه 3 نانومتری همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی جدید Qualcomm Adreno، یک NPU شش گوش بازنگری شده برای انجام وظایف پیچیده هوش مصنوعی چندوجهی، یک ISP دوربین به روز شده و آخرین مودم X80 5G است.

 

بیشتر بخوانید:

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا